Představovat jednoho z našich nejlepších čtyřkolkářů asi není moc potřeba, ale přeci jen, aby v tom bylo jasno. Zdeněk Poláček je mistr ČR, má na svém kontě několik pódií z mistrovství Evropy, ale taky starty v reprezentačním dresu na mistrovství národů. 

Už jsme si tak nějak zvykli, že motokrosové motorky od Husqvarny a KTM už jsou víc stejné, než odlišné a lyší se především v designu a stylu. Není tedy divu, že obě značky představily své stroje paralelně a můžeme na nich vidět stejné novinky. 

Snad každý už někdy potkal videa většinou z USA, kde čtyřkolky projíždí extrémně hlubokým bahnem na velkých kolech s šípovitými gumami. Vypadá to celkem snadno, ale co je k tomu třeba?

S koníčky se má začít odmalička, to je jasná věc. No a když chcete svou ratolest naučit jezdit na čtyřkolce, je potřeba začít co nejdřív. Ale na čem? Zajímavé řešení nabízí Kayo. Tahle značka má ucelenou řadu čtyřkolek pro začínající jezdce od těch nejmenších až po téměř dospělé. 

Čtyřkolkářský svátek má za sebou západočeský Loket. Na tamní trati, která tradičně hostí mistrovství světa v motokrosu se poprvé představilo mistrovství Evropy čtyřkolek samozřejmě s bohatou českou účastí.

Když se řekne americký pick-up, tak je jedna z prvních asociací Ford Ranger. No a když Ranger, tak rovnou ve verzi Raptor, která se terénu opravdu nebojí a rozhodně to není jen leštěnka na srazy, nebo mašina na odvoz věcí na stavbu. 

 

V porovnání s firmami, které jsme si představili dříve je CFMOTO takový ten chlápek ve středních letech, co už ví, co chce, ale pořád je plný sil. 

Výhoda testovacích dní Polarisu je, že máte srovnání několika modelů na stejné trati. Konkrétně na okruhu v Milovicích. No a i když litrový Sportsman není žádná velká novinka, rád jsem se na něm znovu svezl.

Reklamy tu moc nepouštíme, ale tahle stojí za to. Podívejte se, jak se prezentovala Kawasaki se svými tříkolkami v roce 1984!

 

Už jsme tu měli pár zajímavých staveb se všemi možnými motory. Tahle je ale rozhodně jedna z nejlepších. Na svědomí jí má profesionální firma BVC jak jinak než z USA:-) Jako základ posloužila brutální dvoutaktní kroska Honda CR 500. Aby vám nepřerazila kotník, je motor doplněn elektrickým startérem. No a pak už je to spousta rýsování, svřování, zkoušení a pasování. Výsledkem je tříkolová bestie, která vám vytahá ruce jak opičákovi!

 

Teryx od Kawasaki není sice mašina, kterou potkáte na českých tratích každý den, ale rozhodně stojí za zmínku, když na ní výrobce udělá nějaké ty úpravy a představí model pro další rok. 

CFMOTO
300SR
Sportovní motorka kategorie A2 v italském designu
Cena 102 990,-
www.cfmoto.cz
CFMOTO
650MT
Bestseller ze společné dílny CFMOTO a KTM
Ceny od 149 990,-
www.cfmoto.cz
Záruka
5 let

na všechny stroje
CFMOTO
www.journeyman.cz
CFMOTO
GLADIATOR
Z1000
SPORT
Agresivní budoucnost na dosah ruky!
www.cfmoto.cz
CFMOTO
300SR
Sportovní motorka kategorie A2 v italském designu
Cena 102 990,-
www.cfmoto.cz