Když jsem na výstavě v Miláně poprvé viděl nového V-Stroma, posadilo mě to na zadek. Stála tam kombinace ideální univerzální motorky a designu, který jsem měl jako kluk na plakátu z Dakaru. Teď ho mám konečně alespoň na týden v garáži a doufám, že mě nezklame, protože má rozhodně na to dostat Suzuki mezi velké hráče ve světě cestovních endur. 

Nevím, jestli si to ještě pamatujete, ale Commander byl vůbec prvním strojem od Can-amu, který se řídil volantem. Bylo to takové sportovně užitkové vozítko, co umělo pobavit, ale taky zastat nějakou tu práci a něco odvézt. Dnes má kanadská značka v portfoliu celou řadu side-by-side a upřímně jsem trochu čekal, že mezi sportovním Maverickem a pracovním Defenderem nebude mít Commander moc smysl. Opak je ale pravdou a je tu jeho zbrusu nová generace!

Hromada sněhu, tři mašiny na pásech a den volna, co víc si přát?

Polaris chystá elektrický Ranger

Společnost Polaris oznámuje, že koncem prosince 2021 uvede na trh zcela nový elektrický užitkový side-by-side model Ranger, a to v rámci strategie elektrifikace zvané rEV’d up. Tento full-size model je prvním elektrickým vozidlem, které Polaris vyvinul díky exkluzivní smlouvě o spolupráci se společností Zero Motorcycles®. Polaris předpokládá, že první kusy nového elektrického Rangeru začnou přijíždět k dealerům na začátku roku 2022.

Díky neustále se zvyšující kvalitě mají všechny čtyřkolky, buggy i UTV CFMOTO GLADIATOR nyní exkluzivní záruku 5 let! Prodloužená záruka 5 let se vztahuje i na všechny motocykly CFMOTO!

Během cvičení s horskými záchranáři vyvstala otázka: Co je do horského terénu lepší, čtyřkolka, UTV nebo skútr? Zeptali jsme se odborníka a šéfredaktora časopisu QUAD Matěje Olivy. Podívejte se na video.

Pátrání v terénu zasněžených hor a záchrana lidí z lavin. S těžkou prací v extrémních podmínkách pomáhají pracovní čtyřkolky a UTVčka CFMOTO na pásech. Na cvičení hasičů-psovodů jsme vyzkoušeli, co všechno stroje v horách dokážou.