- Podrobnosti
Tak trochu opomíjená je ve světě čtyřkolek třída malých jednoválců. Přitom je to většinou první čtyřkolka, kterou si pořizujete a zároveň přináší slušný poměr ceny a výkonu, nehledě k provozním nákladům.
- Podrobnosti
UTVčka jsou tak trochu přehlížená kategorie. Není s nimi moc srandy a slouží hlavně k práci. Nejen proto si většinou titulní strany časopisů nevyslouží. Rozhodně to ale není oprávněné, tyhle mašiny jsou k nezaplacení!
- Podrobnosti
Enyaqa jsme už testovali v létě, v zimě a sněhu, ale i tak jsme si nemohli nechat ujít možnost svezení a testu nového kupé RS, nejostřejšího elektromobilu, který kdy Škodovka postavila.
- Podrobnosti
CFMOTO 650GT není jen motorka na víkendy, ale má ambice i na delší cesty ve svižném tempu. Zvládne ale dvouválec střední třídy cestu ve dvou přes nejvyšší evropské průsmyky? Dá se na motorce za zlomek ceny velkých cesťáků polykat stovky kilometrů denně s plnou polní? Existuje jen jediný způsob, jak to zjistit!
- Podrobnosti
Loni jsme byli s Tracerem na celkem dlouhé cestě do Lužických hor. Letos se mi to nepoštěstilo, ale přesto to byl prima týden, ve kterém na mě udělal Tracer znovu dojem.
- Podrobnosti
S koníčky se má začít odmalička, to je jasná věc. No a když chcete svou ratolest naučit jezdit na čtyřkolce, je potřeba začít co nejdřív. Ale na čem? Zajímavé řešení nabízí Kayo. Tahle značka má ucelenou řadu čtyřkolek pro začínající jezdce od těch nejmenších až po téměř dospělé.
- Podrobnosti
Výhoda testovacích dní Polarisu je, že máte srovnání několika modelů na stejné trati. Konkrétně na okruhu v Milovicích. No a i když litrový Sportsman není žádná velká novinka, rád jsem se na něm znovu svezl.
- Podrobnosti
Před rokem jsem měl v Milovicích tu čest s vlajkovou lodí Polarisu - ostrou bugynou RZR. Tehdy to bylo na úzkých lesních cestách, kde bylo dost těžké se vůbec udržet na trati. Tentokrát Polaris připravil pro "Razr" speciální trať, kde bylo možné naplno vyzkoušet, co v téhle mašině vězí.
- Podrobnosti
Sportovní bugyna od CFMOTO už je na trhu už třetím rokem (to to letí), ale pořád nás překvapuje. Taky jsme si na ní museli pořádně dlouho počkat. Designové studie vozilo CFMOTO po výstavách několik let a když se ukázala finální verze, stálo čekání za to. Ale stojí za to i svezení?