CFMOTO představilo na výstavě EICMA hned čtveřici offroadů. Dva s volantem a dva se řídítky. Jeden dokonce s elektrickým pohonem. Ukázal se také poprvé koncept čtyřkolky čtvrté generace!

IMG 8033

Bugyna Z10 už byla oficiálně představena a v USA už jezdí i produkční kusy. Já jsem zatím měl možnost testovat prototyp, který ve mě zanechal celkem super dojem. Tříválec s turbem má objem 998ccm a výkon 143 koní. O přenos výkonu na všechna 4 kola se stará variátor. 

CFMOTO ZFORCE Z10 2

Světlá výška bugyny je přes 35cm a odpružení mají na starost jednotky FOX. To je záruka toho, že podvozek bude fungovat a poradí si s výkonem, který přeplňovaný tříválec nabízí. CFMOTO ZFORCE Z10 7

CFMOTO U6 EV

Dalším strojem, který jsem měl možnost v Číně otestovat ve fázi prototypu bylo elektrické UTV. Jak už to tak bývá, výkon elektromotoru a hlavně krouťák od nulových otáček přináší emoce i v pracovním stroji. To jsme ostatně zažili i v Polarisu Kinetic. 

IMG 8032

Elektromotor v dvoumístném UTVčku má 35kW, ale hlavně točivý moment 70 Nm. Maximální rychlost pracovního stroje je 80km/hod. 

CFMOTO UFORCE U6 EV 2

Dojezd při průměrné rychlosti 30km/hod je deklarovaný na 128 km, což s ohledem na baterii o kapacitě 15kWh můžeme považovat za reálné číslo. 

CFMOTO UFORCE U6 EV 5

UTV váží 680kg, což je i váha, kterou můžete táhnout. Na korbu pak můžete naložit rovnou čtvrt tuny. 

CFMOTO UFORCE U6 EV 4