Ještě než dokončíme kompletní test nového X1000, resp. X850, podívejte se na jednu zajímavou stavbu, která nás čekala před hotelem na Brněnském okruhu. No a s ohledem na to, jak byla celá mašina zpracovaná bych se vůbec nedivil, kdyby se tohle dostalo do nabídky CFMOTO.
První, co vám padne do oka je chladič vytažený na přední nosič. Ten je zachovaný. Na chladiči je velký kryt s ochrannou mřížkou. Druhá nejvýraznější věc je velký mohutný rám, který chrání celý předek čtyřkolky včetně drahých LED světel. Pdobný rám najdete i vzadu.
No a protože se v bahně nejezdí ve dvou, chybí vzadu opěrka a madla. Zadní sedačku nahradil box, který známe třeba z Overland veze Gladiatora X1000. Naopak jsou tu navíc gumy do bahna obuté na beadlock kolech, které jsou na premium verzi X1000.
Na čtyřkolce samozřejmě nechybí stylová grafika, která se k agresivnímu bahennímu speciálu parádně hodí.
Jestli jste někdy viděli ježdění v hlubokém bahně, víte určitě, že čtyřkolka se ráda staví na zadní a vy potřebujete velké hliníkové stupačky, které vás podrží. No a když se to náhodou nepovede, je tu samozřejmě naviják. Teď už si jen musíme počkat, jestli se tohle dostane do nabídky.