Na rozdíl od pásů můžou mít kola velký rozsah zdvihu a lépe tak kopírovat terén. Podle prvních videí, která k nám z Finska dorazila je tahle mašina až neuvěřitelně komfortní při překonávání překážek, což je jeden z hlavních úkolů, který si konstruktéři dali. Dalším z nich je šetrnost k životnímu prostředí. Jen si představte, jak by vypadaly některé úseky z videa, když by je přejela klasická čtyřkolka? Samozřejmě vše má svá pro a proti, třeba jízda rychlými zatáčkami, nebo rychlost jako taková asi nebudou zrovna předností tohoto řešení. Ale uvidíme, jak si finská firma 18 Wheels povede dál. 

Na první pohled to vypadá trochu jako Mrakoplašovo chodící zavazadlo, ale když se nad tím zamyslíte, dává to celkem smysl. Osmnáct kol bude mít samozřejmě daleko větší trakci, než čtyři. Důležité ale je, zajistit jim kontakt s podložkou. To mají na starost speciální pružné "nohy", na kterých je vozidlo usazené. Na rozdíl od pásů můžou mít kola velký rozsah zdvihu a lépe tak kopírovat terén. Podle prvních videí, která k nám z Finska dorazila je tahle mašina až neuvěřitelně komfortní při překonávání překážek, což je jeden z hlavních úkolů, který si konstruktéři dali. Dalším z nich je šetrnost k životnímu prostředí. Jen si představte, jak by vypadaly některé úseky z videa, když by je přejela klasická čtyřkolka? Samozřejmě vše má svá pro a proti, třeba jízda rychlými zatáčkami, nebo rychlost jako taková asi nebudou zrovna předností tohoto řešení. Ale uvidíme, jak si finská firma 18 Wheels povede dál.