Když se řekne americký pick-up, tak je jedna z prvních asociací Ford Ranger. No a když Ranger, tak rovnou ve verzi Raptor, která se terénu opravdu nebojí a rozhodně to není jen leštěnka na srazy, nebo mašina na odvoz věcí na stavbu. 

 

V porovnání s firmami, které jsme si představili dříve je CFMOTO takový ten chlápek ve středních letech, co už ví, co chce, ale pořád je plný sil. 

Teryx od Kawasaki není sice mašina, kterou potkáte na českých tratích každý den, ale rozhodně stojí za zmínku, když na ní výrobce udělá nějaké ty úpravy a představí model pro další rok. 

„Všichni zdražují, ale CFMOTO Gladiator zlevňuje“, tak zní titulek jarní akce, který v dnešní těžké době zní až neuvěřitelně. Společnost JOURNEYMAN CZ, oficiální dovozce značky CFMOTO DO ČR a SR, zlevnila všechny čtyřkolky třídy ATV a SSV až o 30 000 Kč! Navíc jsou všechny zvýhodněné stroje skladem a připravené k okamžitému odběru.

Evropský šampionát se po letech vrátil do italského Markela a přivítal kompletní evropskou špičku. Evropa čtyřkolek se jede společně s mistrovstvím světa sajdkár a to diváky rozhodně táhne. Atmosféra na trati byla vynikající a hnala jezdce k těm nejlepším výkonům. No a důležitá otázka byla, zda někdo dokáže chytit Estonce Saara.

Společnost INEOS Automotive jmenovala partnera, který bude provozovat první prodejnu v České republice. Patří mezi 160 míst na trzích po celém světě, která budou potvrzena.

Spolek zapálených srdcařů, kteří ve svém volném čase pomáhá všude, kde je to třeba už funguje třetím rokem. Za tu dobu už ví, co potřebuje, jaká technika je k čemu vhodná a jaká výbava potřebná. Nejen na novinky z práce SAR Morava jsme se zeptali Aleše "Aligatora" Vajdáka. 

Brněnské výstaviště přivítalo od 8. do 10. dubna 2022 všechny fanoušky jedné stopy. Konal se zde Motovíkend, který za tři dny navštívilo 15 000 lidí. Během tří dnů se zde představily novinky i ikonické stroje, originální přestavby a součástí byl především lákavý program na venkovní ploše.

Model Himalayan byl prvním cestovním endurem od indické značky a díky své jednoduchosti a stylu si získal prakticky ihned své fanoušky. Pořád je to ale hlavně motorka pro dobrodruhy. No a teď mu přibyl sourozenec, který se hodí hlavně do městské džungle a lehkého terénu. 

Málokde dává elektrický pohon takový smysl, jako na trialu. Zaprvé nepotřebujete nějaké horentní dojezdy a baterie vám bohatě stačí na celý den blbnutí v trialových úsecích. No a málokde taky oceníte dávkovatelnost a dostupnost točivého momentu elektromotoru, jako právě na trialce.