- Podrobnosti
Dlouho jsme tu neměli škodolibou sbírku videí nehod všeho druhu a zjevně vám to chybí, takže tady to je! Berte to ale hlavně jako poučení, jak to nedělat, protože koukat na to na netu je mnohem levnější a bezpečnější, než to zkoušet naživo.
- Podrobnosti
Pokud ovládáte Francoužštinu, nebo angličtinu, podívejte se na zajímavé video o tom, jak Rangery pomáhají v práci dobrovolnicím, které se starají o zvířata s hodně pohnutými osudy.
- Podrobnosti
Tentokrát jsme natáčeli ve starém známém Hummer centru u Prahy. To doznalo řadu změn, takže jsme mohli UTVčko prohnat po nových překážkách. Nečekejte ale žádné drifty, skoky a podobné hovadiny, zato nás uvidíte při práci!
- Podrobnosti
Polaris byl ve světě bugyn vždy průkopníkem, ostatně RZR bylo první side-by-side, které stálo za to. No a teď je tu zase něco nového. Místo toho, aby v Polarisu dál dolovali koně z přeplňovaného dvouválce, zabudovali tam čtyřválcový řaďák o výkonu 225 koní! Jak to zní a vypadá naživo jsme se podívali. No a příště už se snad i svezem!
- Podrobnosti
Rally Albania je dnes už doslova legendární závod, na jehož startu nechybí spousta českých jezdců. Jaká byla atmosféra letošní Rally můžete vidět na parádním videu.
- Podrobnosti
Trať v Lokti má bezesporu světové parametry. Vždyť se tu už léta koná MXgp. Závody Mistrovství Evropy čtyřkolek a s nimi spojeného mistrovství světa sidecar se tu jelo poprvé. Podívejte se na závod z pohledu českého teamu SiX-3 Czech racing Team. Stojí to za to!
- Podrobnosti
Po dvou letech, kdy nejtěžší endurový závod světa musel být vynechán se na železnou horu v rakouských Alpách opět vrací nejtěžší klání v Enduru, jaké si dovedete představit. Jo a jede se i na čtyřkolkách.
- Podrobnosti
Už jsme tu měli pár zajímavých staveb se všemi možnými motory. Tahle je ale rozhodně jedna z nejlepších. Na svědomí jí má profesionální firma BVC jak jinak než z USA:-) Jako základ posloužila brutální dvoutaktní kroska Honda CR 500. Aby vám nepřerazila kotník, je motor doplněn elektrickým startérem. No a pak už je to spousta rýsování, svřování, zkoušení a pasování. Výsledkem je tříkolová bestie, která vám vytahá ruce jak opičákovi!
- Podrobnosti
Reklamy tu moc nepouštíme, ale tahle stojí za to. Podívejte se, jak se prezentovala Kawasaki se svými tříkolkami v roce 1984!